FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 wszystkie kody do gothic 2 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
RYCERZ
Farmer



Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Czw 9:44, 16 Paź 2008 Powrót do góry

kto kody chce ten niech pierze je ale mi się rymneło Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Exclamation Exclamation Surprised Surprised Surprised Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
RYCERZ
Farmer



Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Czw 9:46, 16 Paź 2008 Powrót do góry

oto kody do gothic

Aby móc wpisywać poniższe kody należy podczas gry wcisnąć przycisk "S" po czym wpisać "marvin" i nacisnąć ponownie "S", dzięki temu można wywołać klawiszem "F2" okno konsoli w której wpisujemy kody.

cheat god - Nieśmiertelność
cheat full - Uzdrowienie
lichtbringer - Artefakt za misję
goto vob - Teleport
goto pos - Teleport do zamku
goto waypoint - Teleport
print - zrzut ekranu
load position - wczytanie pozycji
load game - wczytanie gry
save - zapisanie gry
version - sprawdzenie wersji
insert [item] - stworzenie przedmiotu
clock - Zegar w górnym prawym rogu ekranu
godzilla - Wszyscy stają się więksi
kingkong - Wszyscy stają się mniejsi
southpark - Kierowana postać porusza się szybciej niż normalnie
clerks - Kierowana postać porusza się wolniej niż normalnie
eowyn - NPC poruszają się wolniej niż normalnie
sodom - Wszystkie trzy kody dodają 1000 bryłek rudy
garfield - Wszyscy stają się grubi
grommit - Wszyscy stają się płascy jak naleśnik
thequeenmustdie - Wszyscy wyglądają jak szkielety
melville - Zaczyna padać deszcz
ticktock - Zaczyna się ulewa
caipiranha - Znikają tekstury
maitai - Zanikają tekstury oraz "podłoże", widoczny jest cały szkielet świata
shrike - Pojawia się wiersz
pixies - Film z naładowaniem miecza URIZIEL
cronos brief - list od Cronosa
xp map - Mapa
fakescroll - List
zeiteniclinge - ostrze czasu

Poniższe kody musimy poprzedzić słowem "insert" ; wystarczy nacisnąć samo " i " , a pojawi sie w konsoli insert.

Zbroje:

itar_sld_L - Lekka Zbroja Najemnika
itar_sld_M - średnia Zbroja Najemnika
itar_sld_H - Ciężka Zbroja Najemnika
itar_nov_L - Szata Nowicjusza
itar_kdf_M - Lekka Szata Maga Ognia
itar_kdf_H - Ciężka Szata Maga Ognia
itar_mil_L - Lekki Pancerz Strażnika
itar_mil_M - Ciężki Pancerz Strażnika
itar_pal_M - Lekki Pancerz Paladyna
itar_pal_H - Ciężki Pancerz Paladyna
itar_djg_L - Lekki Pancerz Łowcy Smoków
itar_djg_M - Średni Pancerz Łowcy Smoków
itar_djg_H - Ciężki Pancerz Łowcy Smoków
itar_xardas - Szata Mrocznej Magii
Poniższe kody musimy poprzedzić słowem "insert" ; wystarczy nacisnąć samo " i " , a pojawi sie w konsoli insert.

Bezpośrednie starcie:

ITMW_1H_BLESSED_01 - Kiepskie ostrze magiczne
ITMW_1H_ BLESSED _02 - Błogosławione ostrze magiczne
ITMW_1H_ BLESSED _03 - Gniew Innosa
ITWM_1H_COMMON_01 - Samodzielnie wykuty miecz
ITMW_1H_MIL_SWORD - Kiepski szeroki miecz
ITMW_1H_PAL_SWORD - Miecz paladyna
ITMW_1H_SLD_AXE - Kiepski tasak
ITMW_1H_SLD_SWORD - Kiepski miecz
ITMW_1H_SPECIAL_02 - Magiczny miecz półtoraręczny
ITMW_2H_ORCAXE_01 - Lekki orkowy topór
ITMW_2H_ORCAXE_02 - Średni orkowy topór
ITMW_2H_ORCAXE_03 - Ciężki orkowy topór
ITMW_2H_ORCAXE_04 - Ogromny orkowy topór
ITMW_2H_ORCSWORD_01 - Jaszczurzy miecz
ITMW_2H_ORCSWORD_02 - Orkowy miecz wojenny
ITMW_2H_PAL_SWORD - Miecz dwuręczny paladyna
ITMW_2H_SLD_AXE - Kiepski topór bojowy
ITMW_2H_SPECIAL_02 - Ciężki magiczny miecz dwuręczny
ITMW_2H_SPECIAL_04 - Duże magiczne ostrze na smoki
ITMW_2H_SWORD_M_01 - Zardzewiały miecz dwuręczny
ITMW_DOPPELAXT - Topór obosieczny
ITMW_ELBASTARDO - El Bastardo
ITMW_FOL TERAXT - Katowski topór
ITMW_HELLEBARDE - Halabarda
ITMW_INQUISITOR - Inkwizytor
ITMW_STEINBRECHER - Oskard
ITMW_KRIEGSHAMMER1 - Młot wojenny
ITMW_KRIEGSHAMMER2 - Ciężki młot wojenny
ITMW_KRIEGSKEULE - Pałka bojowa
ITMW_KRUMMSCHWERT - Kordelas
ITMW_MEISTERDEGEN - Miecz mistrzowski
ITMW_MORGENSTERN - Buława i łańcuch
ITMW_RUBINKLINGE - Rubinowe ostrze
ITMW_RUNENSCHWERT - Miecz runiczny
ITMW_SCHLACHTAXT - Topór wojenny
ITMW_SCHWERT1 - Dobry miecz
ITMW_SCHWERT2 - Długi miecz
ITMW_SCHWERT3 - Kiepski miecz półtoraręczny
ITMW_SCHWERT4 - Dobry długi miecz
ITMW_SCHWERT5 - Dobry miecz półtoraręczny
ITMW_SHORTSWORD1 - Krótki miecz straży
ITMW_SHORTSWORD2 - Kiepski krótki miecz
ITMW_SHORTSWORD3 - Krótki miecz
ITMW_SHORTSWORD4 - Wilczy kieł
ITMW_SHORTSWORD5 - Dobry krótki miecz
ITMW_STREITKOLBEN - Buława
ITMW_STURMBRINGER - Ostrze Burzy
ITMW_ZWEIHAENDER1 - Lekki miecz dwuręczny
ITMW_ZWEIHAENDER2 - Miecz dwuręczny
ITMW_ZWEIHAENDER4 - Ciężki miecz dwuręczny

Walka na dystans:

ITRW_BOW_H_01 - Kościany łuk
ITRW_BOW_H_02 - Łuk dębowy
ITRW_BOW_H_03 - Łuk wojenny
ITRW_BOW_H_04 - Smoczy łuk
ITRW_BOW_L_01 - Krótki łuk
ITRW_BOW_L_02 - Łuk wierzbowy
ITRW_BOW_L_03 - Łuk myśliwski
ITRW_BOW_M_01 - Łuk kompozytowy
ITRW_BOW_M_02 - Łuk jesionowy
ITRW_BOW_M_03 - Długi łuk
ITRW_BOW_M_04 - Łuk bukowy
ITRW_SLD_BOW - Łuk
ITRW_CROSSBOW_H_01 - Ciężka kusza
ITRW_CROSSBOW_H_02 - Kusza łowcy smoków
ITRW_CROSSBOW_L_01 - Kusza myśliwska
ITRW_CROSSBOW_L_02 - Lekka kusza
ITRW_CROSSBOW_M_01 - Kusza
ITRW_CROSSBOW_M_02 - Kusza bojowa
ITRW_DRAGOMIRSARMBRUST_MIS - Kusza Dragomira
ITRW_MIL_CROSSBOW - Kusza
Poniższe kody musimy poprzedzić słowem "insert" ; wystarczy nacisnąć samo " i " , a pojawi sie w konsoli insert.

Magiczne Runy:

Krąg 1
itru_firebolt - Ognista Strzała
itru_light - Światło
itru_lightheal - Leczenie Lekkich Ran
itru_sumgobskel - Tworzenie Szkieletu Goblina
itru_zap - Mała Błyskawica

Krąg 2:

itru_sleep - Sen
itru_instantfireball - Kula Ognia
itru_windfist - Pięść Wichru
itru_icebolt - Lodowa Strzała
itru_sumwolf - Przyzwanie Wilka

Krąg 3:

itru_fear - Strach
itru_icecube - Bryła Lodu
itru_thunderball - Piorun Kulisty
itru_sumskel - Tworzenie Szkieletu
itru_firestorm - Mała Burza Ognista
itru_mediumheal - Leczenie Średnich Ran

Krąg 4:

itru_lightningflash - Błyskawica
itru_harmundead - Zniszczenie Ożywieńca
itru_hargefireball - Duża Kula Ognia
itru_sumgol - Tworzenie Golema

Krąg 5:

itru_icewave - Lodowa Fala
itru_sumdemon - Przyzwanie Demona
itru_pyrokinesis - Duża Burza Ognia
itru_fullheal - Leczenie Ciężkich Ran

Krąg 6:

itru_firerain - Deszcz Ognia
itru_massdeath - Masowe Zniszczenie ( Fala Śmierci )
itru_breathofdeath - Tchnienie Śmierci
itru_armyofdeath - Armia Ciemności
itru_shrink - Zmniejszenie Potwora
Poniższe kody musimy poprzedzić słowem "insert" ; wystarczy nacisnąć samo " i " , a pojawi sie w konsoli insert.

Ziela:

itpl_strength_herb_01 - Smoczy Korzeń
itpl_speed_herb_01 - Zębate Ziele
itpl_temp_herb - Rdest Polny
itpl_perm_herb - Szczaw Królewski
itpl_mana_herb_01 - Ognista Pokrzywa
itpl_mana_herb_02 - Ogniste Ziele
itpl_mana_herb_03 - Ognisty Korzeń
itpl_health_herb_01 - Roślina Lecznicza
itpl_health_herb_02 - Ziele Lecznicze
itpl_health_herb_02 - Korzeń Leczniczy
itpl_dex_herb_01 - Goblinie Jagody
itpl_mushroom_01 - Ciemny Grzyb
itpl_mushroom_02 - Mięso Kopacza

Eliksiry:

itpo_perm_strength - Eliksir Siły (+5 siły)
itpo_perm_dex - Eliksir Zręczności (+5 Zręczności)
itpo_perm_mana - Eliksir Many (+10 Many)
itpo_perm_health - Eliksir Życia (+15 Punktów Trafień)
itpo_speed - Eliksir Szybkości (Przyszpieszenie czas trw. 5 min.)
itpo_health_03 - Eliksir Leczniczy (Odnawia 100 Punktów Trafień)
itpo_mana_03 - Eliksir Many (Odnawia 100 Punktów Many)
itpo_healobsession_mis - Leczenie z Opętania
itpo_potionofdeath_02_mis

Amulety i Pierścienie:

ItMi_InnosEye_MIS - Oko Innosa
ItMi_InnosEye_Discharged_Mis - Oko Innosa naładowane
ItMi_InnosEye_Broken_Mis - Oko Innosa uszkodzone
itam_dex_01 - Amulet Zwinności
itam_amuletofdeath_mis - Święta Armia Innosa
itri_orcelthering - Orkowy Pierścień
itri_prot_total_02 - Fajny Pierścień
itmi_innoseye_mis - Oko Innosa

Runy teleportacyjne:

itru_teleportfarm - Majątek Ziemski (Onar)
itru_teleportpassnw - Przełęcz w Khorinis
itru_teleportseaport - Miasto Portowe
itru_teleportxardas - Wieża Xardasa
itru_teleportmonastery - Klasztor Magów Ognia
itru_teleportoc - Zamek w Górniczej Dolinie
Poniższe kody musimy poprzedzić słowem "insert" ; wystarczy nacisnąć samo " i " , a pojawi sie w konsoli insert.
Zwierzęce Trofea
itat_dragonegg_mis - Jajo Smoka
itat_dragonscale - Smocze Łuski
itat_dragonblood - Smocza Krew
itat_waranfiretongue - Język Smoczego Jaszczura
itat_trollblackfur - Skóra Czarnego Trolla
itat_wolffur - Skóra Wilka

Inne:

itmi_gold - Złoto
itmi_nugget - Bryłka Rudy
itmi_aquamarine - Akwamaryna
itmi_coal - Węgiel
itmi_quartz - Kwarcyt
itmi_rockcrystal - Skała Krystaliczna
itmi_runeblank - Kamień Runiczny
itmi_sulfur - Siarka
itmi_joint - Łodyga Bagiennego Ziela
itmi_bloodcup_mis - Puchar Pełen Krwi
itmi_flask - Menzurka
itmi_apfeltabak - Tytoń Jabłkowy
itmi_pith - Smoła
itmi_honigtabak - Miodowy Tytoń (Miód + Tytoń Jabłkowy)
itmi_theklaspaket - Paczka Ziela Tekli
itfo_ honey - Miód
itfo_xpstew - Gulasz Tekli (+1 Siła)
itwr_shatteregolem_mis - mapa przedstawiająca położenie skarbu
itwr_rezept_megadrink_mis - Receptura na Napój ze Smoczych Jaj
itwr_diary_blacknovice_mis - Dziennik Potrzebny do wykonania Napoju z Jaj
itke_lockpick - Wytrychy
itmiswordraw - Surowa Stal
itmiswordrawhot - Rozgrzana Stal


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
RYCERZ
Farmer



Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Czw 12:01, 16 Paź 2008 Powrót do góry

kod na nieśmiertelność to kod nie tylko na nieśmiertelńość można się zmieniać w jakiegoś gościa napżykład pisze lee to naćiskamy o i jesteśmy tym kolesiem a jak ktoś chce sobie polatać to niech nacisknie f8 i wtedy się leci


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
RYCERZ
Farmer



Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pią 15:50, 17 Paź 2008 Powrót do góry

mam kilka nowych koduw


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
RYCERZ
Farmer



Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pią 15:51, 17 Paź 2008 Powrót do góry

Postacie
Kod: Rezultat:
Najemnicy Na Farmie Onara:
SLD_805_CORD Cord
SLD_801_TORLOF Torlof
SLD_800_LEE Lee
SLD_823_KHALED Khaled
SLD_803_CIPHER Cipher
SLD_807_BULLCO Bullko
SLD_808_JARVIS Jarvis
SLD_806_SYLVIO Sylvio
SLD_814_SENTENZA Sentenza
SLD_804_ROD Rod
SLD_810_DAR Dar
SLD_822_RAOUL Raoul
Farmerzy Na Farmie Onara:
BAU_903_BODO Bodo
BAU_913_THEKLA Thekla
BAU_912_PEPE Pepe
BAU_934_BABERA Babera
BAU_900_ONAR Onar
Farmerzy Na Farmie Akila:
BAU_945_EGILL Egill
BAU_944_EHNIM Ehnim
BAU_940_AKIL Akil
BAU_942_RANDOLPH Randolph
BAU_941_KATI Kati
SLD_841_ENGARDO Engardo (Najemnik na farmie Akila)
SLD_840_ALVARES Alvares (Najemnik na farmie Akila)
Khorinis:
VLK_432_MOE Moe
VLK_415_MELDOR Meldor
VLK_405_FERNANDO Fernando
VLK_402_RICHTER Sędzia
PAL_200_HAGEN Lord Hagen
PC_THIEF_NW Diego
Magowie w Klasztorze:
PC_MAGE_NW Milten
KDF_504_PARLAN Parlan
KDF_505_MARDUK Marduk
KDF_500_PYROKAR Pyrokar
KDF_501_SERPENTES Serpentes
KDF_502_ULTHAR Ulthar
KDF_508_GORAX Gorax
KDF_506_NEORAS Neoras
KDF_507_TALAMON Talamon
Nowicjusze w Klasztorze:
NOV_605_OPOLOS Opolos
NOV_604_DYRIAN Dyrian
NOV_603_AGON Agon
NOV_612_BABO Babo
NOV_601_IGARAZ Igaraz
NOV_608_GARWIG Garwig
PAL_299_SERGIO Sergio (Paladyn w Klasztorze)
VLK_4250_JORGEN Jorgen (Obywatel w Klasztorze)
Inne:
NONE_100_XARDAS Xardas
KDF_509_ISGAROTH Isgaroth


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
RYCERZ
Farmer



Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pią 21:11, 17 Paź 2008 Powrót do góry

dla czego nikt nie odpowiada


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
RYCERZ
Farmer



Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pon 20:11, 20 Paź 2008 Powrót do góry

joł komu pomogłem ten niech mnie pochwali


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
RYCERZ
Farmer



Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pon 20:11, 20 Paź 2008 Powrót do góry

plis plis plis plis plis plis


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Beziomienny
Farmer



Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: z Gdańska

PostWysłany: Pon 21:40, 23 Lut 2009 Powrót do góry

ja cie chwale
a ty mnie ok
a to kody do okna statystyk

Komendy w okienku atrybutów i umiejętności
Klawisz Efekt
marvin Aktywuje tryb testowy (szerszy opis poniżej)
42 Cofa wszystkie poprzednie komendy
taki Regeneruje życie i manę
guardian Nieśmiertelność
clock Zegar w górnym prawym rogu ekranu
godzilla Wszyscy stają się więksi
kingkong Wszyscy stają się mniejsi
southpark Kierowana postać porusza się szybciej niż normalnie
clerks Kierowana postać porusza się wolniej niż normalnie
eowyn NPC poruszają się wolniej niż normalnie
garfield Wszyscy stają się grubi
grommit Wszyscy stają się płascy jak naleśnik
thequeenmustdie Wszyscy wyglądają jak szkielety
melville Zaczyna padać deszcz
ticktock Zaczyna się ulewa
caipiranha Znikają tekstury
maitai Zanikają tekstury oraz "podłoże", widoczny jest cały szkielet świata
shrike Pojawia się wiersz.
spy Informacje o nacelowanym NPC (podświetlonym).




MARVIN MODE
Jest to opcja, która uaktywnia konsolę w grze ('F2'), a odpowiednim klawiszom na klawiaturze zostają przypisane różne, testowe właściwości.
Aby uaktywnić tryb testowy włącz ekran atrybutów oraz umiejętności (okienko z doświadczeniem, umiejętnościami itp.), wpisz na klawiaturze słowo "marvin" (bez cudzysłowów). Klikając na 'ESC' wyjdź z tego okienka, spójrz i upewnij się czy w lewym górnym rogu ekranu pisze "marvin-mode". W tej chwili tryb testowy został włączony. Listę kodów do konsoli znajdziesz w osobnym dziale.
W starszych wersjach (polska się do nich nie zalicza) Gothic, bez najnowszego patcha, konsolę można aktywować w inny sposób:
Edytuj plik gothic.ini (zwykłym edytorem tekstu). Znajdź parametr: "test mode=0" i zmień na "test mode=1". Zapisz zamiany i uruchom grę.

Nowe opcje klawiszy w trybie MARVIN-MODE
Klawisz Efekt
F2 Otwiera konsolę
F3 Widok w oknie lub pełnym ekranem
F4 Uaktywnia tryb kamery, standardowymi klawiszami poruszania się można kontrolować kamerę
F5 Zatrzymuje kamerę
F6 Włącza kamerę w ruch
F7 Kamera przemieszcza się po głównych lokacjach
F8 Regeneruje życie i manę
HOME Przełączanie się między najbliższymi NPC
K Teleportacja kilka metrów do przodu
O Zmiana ciała na wybranego NPC
H Redukuje częściowo życie
T Informacje o nacelowanym NPC (podświetlonym).
G Informacje o kierowanej postaci
Alt+P Wyświetla numer aktualnej pozycji





GOTHIC.INI
Plik "Gothic.ini" (katalog "Gothic\System") zawiera wiele przydatnych, ukrytych opcji, których próżno szukać w menu gry. Do edycji warto używać prostego windowsowskiego "Notatnika", konkretną treść można wyszukać po użyciu skrótu klawiszowego 'CTRL+F'. Wszystkie komendy zostały opisane po angielsku, dlatego większość osób nie powinna mieć z nimi problemu.

Blood mode
Edytuj plik "gothic.ini" (zwykłym edytorem tekstu). Znajdź parametr: "BloodDetail=1" i zmień "1", na którąś z liczb 1-3. Np. "Blood Detail=3", w efekcie krew będzie lała się litrami.

Quick Save&Load
Edytuj plik "gothic.ini" (zwykłym edytorem tekstu). Znajdź parametr: "useQuickSaveKeys=0" i zmień "0" na "1". W menu gry uaktywni się nowy slot na szybkie zapisywanie oraz wczytanie. Podczas gry naciśnij 'F5', by zapisać lub 'F9', by wczytać zapisany stan gry.

Szybkie klawisze mikstur
Edytuj plik "gothic.ini" (zwykłym edytorem tekstu). Znajdź parametr: "usePotionKeys=0" i zmień "0" na "1". Podczas gry zostaną aktywowane skróty klawiszowe do mikstur regenerujących życię oraz manę, pod jednym klawiszem nie mogą być przypisane dwie czynności, ponieważ będą źle funkcjonować.

Reklamy
Edytuj plik "gothic.ini" (zwykłym edytorem tekstu). Znajdź parametr: "playLogoVideos=1" i zmień "1" na "0". Przy uruchamianiu gry nie będą już wyświetlane filmiki z logo (reklamy) JoWooD oraz Piranha Bytes.

AntiAliasing
Edytuj plik "gothic.ini" (zwykłym edytorem tekstu). Znajdź parametr: "zVidEnableAntiAliasing=0" i zmień "0" na "1". W grze zostaje włączona opcja AntiAliasing, jej użycie polecane jest tylko dla właścicieli mocnych zestawów komputerowych, przede wszystkim wydajnych kart graficznych.



Modyfikacja SAVE`ów
Zapisany stan gry można łatwo edytować zwykłym edytorem tekstu lub edytorem HEXowym. Zmieniając najróżniejsze wartości możemy gruntownie zmienić np. nasze wyposażenie w ekwipunku. Przed zaczęciem modyfikowania Save`ów należy pamiętać o zrobieniu ich kopii zapasowych, ponieważ często zdarza się, że zmodyfikowany zapis stanu gry już więcej się nie otworzy.

Plik NEWWORLD.SAV
Plik znajduje się w folderze Saves\numer save`u\. Zapisane są w nim informacje o stanie postaci, otoczeniu, NPC itp. w czasie zapisywania stanu rozgrywki. Zawierają się tutaj także informacje o ekwipunku postaci i co za tym idzie - złocie. W celu zwiększenia ilości złota znajdź fragment: ITMI_GOLD:XX, 'XX' oznacza ilość złota, którą można spokojnie zedytować.
Dla przykładu ten wers: ITPO_MANA_02:3,ITAT_MEATBUGFLESH:8 oznacza, że postać posiada w ekwipunku 3 eliksiry mana i 8 kawałków owadziego mięsa. Nie należy przesadzać z ogromnymi liczbami wartości, bo w ten sposób można szybko zepsuć save`a. Przy niektórych wartościach można podstawić tylko jedną cyfrę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Krzycholden van swir
Gość






PostWysłany: Wto 9:38, 22 Mar 2011 Powrót do góry

Ja wole Kody na zwierzęta (poprzedzamy oczywiście "insert-em"):
stonepuma- kamienna puma (mój ulubiony)
alligator- aligator
swampgolem- bagienny golem
stonegolem- kamienny golem
firegolem- ognisty golem
icegolem- lodowy golem
icewolf- lodowy wilk

Więcej kodów (na zwierzęta) nie pamiętam, ale za niedługo przyniosę ich około 20-30 (wszystkie na zwierzęta, potwory, orków zombi itp.)
Teraz czas na ludzi:
insert bdt_1020 - rabuś z twarzą Wrzoda
insert aya_testmodel - nieśmiertelna kobieta, Aya z ognistym Szponem Beliaran która za kilka sztuk złota będzie za tobą chodzić wszędzie gdzie da radę he he.
aaa4
Farmer



Dołączył: 24 Lut 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pią 19:31, 23 Cze 2017 Powrót do góry

samego poczatku? A moze od czasu zgnilych jablek? Wszystko, co mowi Reyer, pasuje do moich przeczuc. Wczoraj doszedlem do Dworca Wschodniego. Zastanawialem sie, dlaczego jestem policjantem. Moze dlatego, ze w tym zawodzie trzeba szukac roznych rzeczy i ma sie szanse je znalezc. To pociesza po innych sprawach. Bo w innych obszarach zycia nikt nie prosi, zeby czegokolwiek szukac, a wowczas, gdy nie wiemy, czego szukamy, tym samym trudno to znalezc. Na przyklad liscie drzew - do tej pory nie rozumiem, dlaczego wlasciwie je rysuje. Wczoraj w kawiarni dworcowej ktos mi powiedzial, ze najlepszy sposob na strach przed smiercia to prowadzenie kretynskiego zycia. Wtedy czlowiek nie ma czego zalowac. Uznalem, ze to bardzo dobre rozwiazanie.Ale ja nie boje sie smierci, w kazdym razie nie bardzo. Tym samym raczej mnie to nie dotyczy. I nie boje sie samotnosci.

Doskonale wiem, ze musze wymienic wszystkie koszule. Chcialbym wymyslic sobie jakis uniwersalny stroj. Wtedy kupilbym trzydziesci kompletow i juz do konca zycia nie musialbym zawracac sobie glowy sprawami zwiazanymi z ubiorem. Kiedy wspomnialem o tym mojej siostrze, zaczela krzyczec. Nawet mysl o uniwersalnym stroju wprawia ja w przerazenie.

A ja chcialbym miec taki stroj, [link widoczny dla zalogowanych]
zeby nie zaprzatac sobie glowy ta sprawa.

Chcialbym znalezc lisc uniwersalnego drzewa, zeby i tym nie zaprzatac sobie glowy.

A tak naprawde chcialbym tamtego wieczoru nie minac sie z Kamila na ulicy. Dogonilbym ja,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin